Crea project Indonesië - Reisverslagen van Manon Huitema - WaarBenJij.nu Crea project Indonesië - Reisverslagen van Manon Huitema - WaarBenJij.nu

Crea project Indonesië

In januari ga ik 3 maanden op stage met de stichting Amurang. Dit is een stichting die zich inzet voor kinderen & jongeren op Noord-Sulawesi.

Samen met 6 andere enthousiaste meiden ga ik verschillende lessen verzorgen in het weeshuis in Tondano & Amurang.

Ik zit zelf in het laatste jaar van mijn opleiding onderwijsasisstent. In Indonesië ga ik verschillende lessen geven bij de kleuters. Tevens ga ik engelse les geven & asissteren bij het HDS programma.

Met medereizigers op deze reis zijn twee studenten van het CIOS Amber & Jannek , 1 student mbo-theater Hanna, 1 student MBO- marketing en communicatie Simone , 1 student & 1 student HBO-theater Leonie. En natuurlijk onze begeleider meneer Gerard Draaisma.

Ik heb ontzettend veel zin in deze avontuurlijke reis. En ben erg benieuwd wat ik allemaal voor mooie dingen ga meemaken. Want dat is wat iedereen altijd zeg oh je gaat zulke mooie dingen meemaken.... maar wat dan? En zoals het welbekende je gaat jezelf echt tegenkomen... Ik ben benieuwd.
Tijdens deze reis hoop ik jullie zoveel mogenlijk op de hoogte te houden... wanneer de verbinding het toelaat.